Dla niedowidzących Rozmiar tekstu: AAA
Powstanie Biura Obsługi Należności oraz Biura Obsługi Księgi Głównej

01-11-2007  Aktualności

​Biuro Obsługi Należności oraz Biuro Obsługi Księgi Głównej powstały w wyniku restrukturyzacji procesów księgowych w Polskim Koncernie Naftowym ORLEN S.A.

Do zadań Biura Obsługi Należności należy m.in. księgowanie i rozliczanie transakcji generujących należności, rozliczenie transakcji Kartowych oraz prowadzenie centralnej bazy kontrahentów.

Biuro Obsługi Księgi Głównej zajmuje się księgowaniem wszelkich dokumentów obrazujących zdarzenia gospodarcze nie ujęte w procesach pozostałych Biur Spółki oraz koordynuje czynności zamknięcia okresu jak również współpracuje ze Zleceniodawcą w zakresie zarządzania planem kont i związanymi z tym procedurami.

« powrót

 
 
 

Marki Grupy ORLEN